Nederlands English

Creatief ontwikkelen en ondernemen

New Food Vision is het geesteskind van Job van Baars uit Deurne, een creatieve ondernemer met een ruime praktijkervaring als food-innovator. Op 20-jarige leeftijd startte hij in Helmond als leverancier van halffabricaat vleesproducten en vleesvervangers voor verwerking in de bakkers-, snack-, salade-, maaltijden-, pizza-, soep- en sausindustrie.

Door innovatiekracht en aanpassingsvermogen verwierf JvB Meat Insiders (125 personeelsleden) binnen 25 jaar een ijzersterke positie in de wereldwijde foodindustrie. De unieke aanpak van JvB koppelde namelijk efficiënte massaproductie aan de flexibiliteit om jaarlijks maar liefst een kwart van de totale omzet van ruim 20 miljoen euro te vernieuwen.

Constant creatief zijn en blijven ontwikkelen, is het motto dat Job van Baars nog steeds hoog in het vaandel draagt, ook na de succesvolle verkoop van zijn productiebedrijf. New Food Vision brengt deze aanpak binnen het bereik van andere ondernemers.

Website door Buro TARGET